Answear spouští novou mediální kampaň, do roku 2024 chce svou nabídku zdvojnásobit
Původně polský módní e-shop Answear nasazuje do televize druhou vlnu své kampaně Máš Answear. Projekt, který odstartoval 4. ledna na všech 7 trzích, kde Answear působí, má za cíl rozšíření klientely.
Druhou vlnu televizní kampaně Máš Answear e-shop zahájil v pondělí 15. března. Poběží do konce dubna na české stanici Nova a na slovenské Markíze.
Náplní jsou sponzorské vzkazy od polské herečky Jolanty Janus, kterou mohou čeští diváci znát z filmu Lesson of Love, uvedeného na festivalu Jeden svět.
TIP: Aktuálně nabídka Answear čítá přes 90 tisíc produktů od 350 světových značek, jako je Desigual, Vero Moda či Tally Weijl.
Manažerka pro Českou republiku a Slovensko Eva Balaštíková uvádí, že pro televizi plánují vytvořit i další spoty, které se budou vysílat celý rok. „Konceptem Máš Answear odpovídáme na otázku, kdo je náš zákazník, co od nás očekává, jak tráví svůj čas, co vyhledává,“ upřesňuje.
Spolupráce s influencery
Čas mezi druhou a první vlnou kampaně, která skončila v polovině února, Answear vyplnil spoluprací s influencery. Ti v rámci rozvoje projektu zveřejňovali na Instagramu videa, v nichž ukazovali, jak ve svém životě bourají stereotypy.
V Česku se zvláštní pozornosti dostalo blogerce Dominice Pokludové a jejímu videu o otužování či módnímu stylistovi Filipu Vaňkovi. Ten svým sledujícím odtajnil hříchy, jichž se dopouští při stravování. Slovenské uživatele zaujala tématem svoboda a kondice fitness trenérka Simona Kozerawski.
Kampaň odstartovala již v lednu
Celá kampaň Máš Answear, která je součástí přicházejícího rozvoje značky, odstartovala již na začátku ledna. A to na všech 7 trzích, kde e-shop funguje. Kromě českého e-shopu se jedná o Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Ukrajinu a Slovensko.
Oslovit má veškeré věkové skupiny od generace Z až po starší zákazníky. „Chceme být trochu expresivnější a oslovit i mladší a stylovější zákazníky, proto naše nová kampaň vyzdvihuje experimentování a zaměřuje se na zážitky a radost z hraní si s módou,“ vysvětluje Balaštíková.
Televizní reklamy diváky seznamují také s věrnostním programem Answear Club, který je jednou z hlavních předností prodejce. Láká na výhody jako Answear slevové kupóny a rychlé dodání do 24 hodin
Kromě televize a Instagramu má projekt zasáhnout rádia, Facebook, Youtube, newsletter a display reklamu. V druhé polovině roku se zaměří na relaunch mobilní aplikace a rozvoj značky oblečení Answear Lab. Prodejce se tak chce přiblížit i potenciálním zákazníkům, kteří o e-shopu doposud neslyšeli.
Vstup na burzu
V roce 2020 dosáhl Answear obratu asi 2,5 miliardy korun a celkového růstu o 33 %. Celou kampaň a tím i pokračování rozvoje umožnil vstup e-shopu na burzu na konci roku 2020. Díky prodeji svých akcií získal investici v hodnotě 260 milionů korun.
Třetina této finanční podpory má být využita na posílení marketingových aktivit. „Doteď jsme realizovali především online aktivity, avšak díky vstupu na burzu na konci roku 2020 a nově získaným prostředkům se chceme silněji soustředit na komunikaci naší značky,“ dodává Balaštíková.
Ačkoliv jsou už teď recenze Answear velice pozitivní a zákazníci si v nich chválí široký výběr zboží, do roku 2024 chce prodejce sortiment zdvojnásobit. Měl by se tak přiblížit konkurenčnímu Zalando, Zoot a About You.
Publikováno: 04. 04. 2022
Mohlo by vás zajímat
Nejlepší monitor dechu
Říká se, že po narození dítěte se již člověk nikdy v životě pořádně nevyspí. Velkým pomocníkem v prvních měsících života novorozeněte je bezpochyby monitor dechu. Jak monitor...
VíceCropp eshop – recenze – boty, mikiny, výprodej
Oblečení není jen kus obyčejné látky. V mnoha případech o člověku leccos vypovídá, sděluje životní názory a postoje. Řada mladých lidí si do svých šatníků vybírají...
VíceXzone.cz – recenze, slevový kupón
Xzone.cz se na tuzemském herním trhu pohybuje přes dvě dekády a za dobu své existence se vypracoval mezi největší prodejce počítačových i konzolových her. Mimo hry si v obchodě...
Více